På turné med grabbarna i folkabussen

Sol. Värme. Och underbart sällskap.

I fredags hoppade jag, med livet som insats, in i Jockes folkabuss för en tripp till sommarstugan i nora. Jocke lovade att den skulle hålla hela vägen. Jag fick sitta i baksätet och det kändes som vi skulle på festival. Mina kära bröder i framsätet och jag inslängd bland fiskespöna där bak. Mysigt. Det poppades härlig och hög musik och vi blev omkörda av alla på motorvägen. Men det kändes bra. Det var bara en öl som saknades.

Vi kom fram hela och ganska rena. Dessutom hade vi finbesök i stugan. Det var mysigt. Jättemysigt.  Kom snart igen!
 
Vi solade och badade fötterna. Det kändes som sommar. Allt var bra. Lite för bra. Och jag vann över mina kära bröder i kubb. Det ni.

Helt underbart.

       


Kommentarer
ems

2009-06-02 @ 21:48:29
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
ems

Men ceeepe blogg.se .. haha.. skulle ju skriva fasiken vad härligt det ser ut.. puss på dig! ;)

2009-06-02 @ 21:49:05
URL: http://goldenyouth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0