Go och glad i hemsedal!

Nu är det slut med bitterheten. Jag är glad. Kempeglad! Jag har jobbat som en tok. Frulle frulle frulle.

En sak som dock är ganska pinsam är ju att jag fortfarande inte varit ute i backen. Låtsas att ni inte läste det där.
Min bräda är på väg hit från sweden. Dojjer måste fixas. Och ett liftkort på 3500kr. Det är inte billigt att leva i det här avlånga landet. Men jag försöker. Blir bättre och bättre.

Idag hade jag åtta ryssar på frukost. Väldigt exotiskt.

Imorn ska jag jobba kväll. Det ni.


Kommentarer
tjenixen.. m hära

Haj min gobit! Ja hoppas ni fått mitt tjusiga sms. Härligt me jobb! Ni verkar ju äntligen fått de kanon på den fronten. Ha de gött hälsa din andra halva. Hon kan säkert behöva en klapp på axeln. TJO

2009-01-07 @ 17:30:14
Anonym

Är det sant? På riktigt? Kommer du hem och hälsar på snart? Åhhh vad underbart det vore! Puss

2009-01-07 @ 22:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0