2/2 -09 Dinky's Hemsedal

Nu har jag varit tillbaka i Hemsedal i en veckas tid. Känns dock som tre. Men håll i er nu, Jag har varit i backen. Äntligen äntligen äntligen. Om det var härligt? Det var helt fantastiskt underbart. Jag hade fjärilar i magen och var glad resten av dagen. Brädan funkar finfint och jag vill bara åka mer mer mer. Tyvärr är det lite kallt, ca 15 minus, men som man säger, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Hade en underbar dag i backen med Pierre och Micke höromdan. Efter massa tjat lyckades dom få ut mig i backen trots att jag jobbat frulle och var trött som tusan. Vi åkte upp till toppen där det var strålande sol och vackert som tusan för att avsluta med en härlig lunch på skarsnuten. Det var precis så som det ska vara i fjällen.

Livet flyter på här i hemsedal. Det börjar efter två månader verkligen kännas som hemma. Folk börjar dock redan nu filura över vad de ska göra i sommar. Känns helknasigt. Jag hoppas på att få stanna kvar i norge. Annars kanske västkusten vore trevligt? Vi får se.

Tillsvidare.

HAde!


Kommentarer
Desire

Men älskling på riktigt? Norge I SOMMAR? Jag då och all rosé vi ska dricka... Haha :)



Bra att du äntligen tagit dig ut i backen!



Puss

2009-02-02 @ 18:42:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0