The Obama two step

Jag måste bara få ur mig det här. Det finns en anledning till att jag inte tycker om djur. Jag tycker om en hund och det är Olas Lessy. Men hon är speciell. Karins Tessie funkar men hon slickar så otroligt mycket. Inget illa menat Kakan. Och Marie, förlåt, men du vet vad jag tycker om katter.

Det jag egentligen ville säga var att idag blev jag påhoppad av en byracka på stan. Eller i alla fall en jobbig hund. Den hoppade upp och skitade ner min fina jacka så att jag fick svarta avtryck och trampade på mina relativt vita skor så att skosnörena blev svarta. Ph vet hur viktigt det är med rena skor. Jag blev så arg att jag var grinig i en timme efter. Mamma tröstade och sa att skosnörena skulle bli vita igen med lite klorin. Men det är inte det som är grejen. Folk får fasiken hålla koll på sina djur. Alla älskar inte djur. Alla tycker inte att hundar är det mest fantastiska som finns i denna värld (förlåt Ola) Och alla vill inte ha tassavtryck på sina jackor. Är vi överens. Tack.

På tal om hundar?

Jag och Andreas pratade kroppsdelar förut. Tyvärr har jag glömt bort alla braiga saker vi sa. Klockrent var det. Vi pratade om läckra ben och bröst. Jag måste nog ta mig en funderare om det där innan jag kan formulera det i ord igen. Men vi kom fram till otroligt bra saker. Om just läckra kroppsdelar. 


Om man skulle gå ut och göra en snöängel?

Japp Ola. Det är snö i nynäsbyn.   



 


Kommentarer
m

Haha vilken osis du har då. kan tänka mig hur tugnt din mamma hade det när du gapa ur dig alla klagomål om hunden som gjorde din blååa fina jacka smutsig. men faktiskt, du har även rätt. alla tycker inte om djur. Tråkigt att min katt blir nerröstad av din jury bara. ja menar ett till undantag kunde du väl ha. men nä okej då vet ja då.

2009-12-13 @ 00:17:31
O

ååh skabbet!! jag saknar er två! men snart kommer ni båda!! (har tänkt att hon ska sova i din säng ;)

2009-12-14 @ 11:52:29
cat-assasin

en bra katt är en död katt

2009-12-16 @ 16:36:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0