Plötsligt vadå?

Marie försökte lura med mig på spinning idag. Nej du. Som tur var blev det inställt. Mitt daller får vara kvar. Ett tag till. Vi får försöka en annan dag.

Idag är jag trött. Jag var uppe obehagligt tidigt och besiktade min bil. Blä. Jag orkar inte med att det måste fixas lite småsaker. Det spelar ingen roll att det är småsaker om småsakerna är många och kostar pengar. Uhä.

När jag åkte hem från bilprovningen råkade jag se en stor äcklig reklampelare med reklam för triss. Plötsligt händer det. Nej. Det händer inte. Speciellt inte om man som jag, inte köper några lotter utan bara går och hoppas på att man ska vinna ändå. I det här fallet blir ett plus ett inte två. Vinna utan lott. Nej det funkar nog inte riktigt så.

Gunnar?! När kommer du tillbaka till nynäs? Hinner jag träffa dig innan jul?




Kommentarer
m

ja fan! jag ska nog hinna dra iväg dej innan du försvinner!!

2009-12-16 @ 17:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0