Nu bär det av

Julen har varit fin. Massor av mys med släkt och vänner. För mycket god mat och många trevliga klappar. Precis så som julen ska vara.

Imorgon bär det av mot hemse. Tidigt. Det är med blandade känslor. Men jag tror att det kommer bli bra. Det är alltid jobbigt att lämna det trygga och folk som man tycker om. Men jag tror på det här. Jag funderar fortfarande över om det är ett skämt att jag ska jobba frulle den 28:onde? Det är inte så vidare kul isåfall.

Imorgon kommer jag Ola!





Kommentarer
michaela

Hade velat träffa dig :( saknar dig vännen!! Kramar

2009-12-27 @ 23:26:13
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se/
m

suspicious mind är riktigt bra de, de värmer i hjärtat att det är mig tanken faller på när den spelas. Jag hoppas du känner att det känns bra där uppe nu. De önskar jag verkligen. Jag kommer hälsa på. det vill ja!

2009-12-29 @ 23:05:00
m

Gott nytt år!

2010-01-01 @ 19:17:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0