Jag och Kungen

Jag orkar inte skriva något långt inlägg. Men jag har en viktig sak som jag bara måste måste måste berätta.
Idag när jag och min mor skulle köpa julklapp till pappsen träffade vi på ingen mindre än vår kära kung. Japps. Precis. Kungen himself. I egen hög person. Han och en vän var på manlig depå på NK och köpte underkläder och liknande saker. Jag tror dock inte att Knugen själv köpte något. Han var nog bara sällskap. Men han stod bredvid mig i kassan och jag ville säga hej. Men det cirkulerade läskiga livvakter i kostymer och hörsnäckor så jag vågade inte. Han var söt kungen. Han såg glad ut.

Jag var tvungen att ringa till mormor och berätta.


Kommentarer
ems

whooooah ! hahaha, så coolt ! jag tror jag aldrig har sett kungen.. haha.. :)

2009-12-15 @ 15:45:58
URL: http://www.alltutommode.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0