Ekokor och ekoägg

Nu har jag för fjärde dagen den här veckan tillfredställt min familj med min numera ganska skapliga matlagning. För att fira det och att det snart är fredag har jag unnat mig inte bara ett utan två glas vin. Mm.. jag börjar bli en riktig rödvinstant. Jag gillart.

Jag kan rapportera, jag vet att jag kanske är lite väl elak nu, men att "Årets Man" kandidaten numera sitter på familjens kylskåp. En av mina kära bröder tycker nämligen att det här är lika kul som jag och kunde tydligen inte motstå frestelsen att sätta upp tidningsklippet på kylskåpet. Så nu sitter han där och ser läcker? ut varje gång man öppnar kylskåpet. Mumma!

Annars sitter världens coolaste lillasyster här brevid mig och skriver en redovisning om ekokor och ekoägg samtidigt som vi lyssnar på Whitney och bara myser.  






Kommentarer
m

mys. :)

2009-12-03 @ 23:30:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0