En liten punkt

Ett halvfullt glas. Japps Marie. Precis så tänker vi den här veckan.

Jag har tänk på så mycket olika saker idag att jag nog kommer ha svårt att få ner det i en text. Därför gillar jag punkter. När man skriver i punkter kommer mina korta meningar väl till användning. Sånt tycker jag om.

Såå...

  • Jag och mammsen var uppe med tuppen och rejsade in till sös med Gea. Oj vad vi flög fram! Nu kan jag den vägen i sömnen. Sånt kan ju vara bra att kunna.
  • Igår fick jag för mig att det var en bra idé att spela tennis med Niklas. Mm.. jag fick storstryk men jag försökte iallafall och det var kul. Nästa gång, då jäklarns.
  • Jag åkte även upp och ner för gatan sex gånger...
  • Jag håller med om att en Årets Man kandidat åtminstone borde vara en man. Eller iallafall ha fyllt 18? Sen kanske vissa anser att man är man vid 17 års ålder. Jag är dock inte beredd att hålla med. Men vad vet jag? Ingenting.
  • Vår prins Carl Philip dricker skumpa för 50 000 kr flaskan i Danmark på fräcka nattklubbar. Ja, det är väl helt rätt, det kan han väl unna sig lille prinskorven. Dessutom hamnade säkert hälften av innehållet i flaskan på sofforna som dom dansade i.
  • Ekologisk julskinka säljer som aldrig förr och äntligen börjar vi bry oss om sveriges alla grisar?
  • Caroline af Ugglas tycker att det är läckert med små bröst och jag är den första att hålla med.
  • Imorgon är det återigen dags för idol och jag gillar bara Kalle. Erik är för självgod och sånna människor tycker vi ju inte om och Tove, nja. Bara för att alla andra tycker att hon är bra måste jag tycka tvärtom.

 Annars då. Jo tack. Torsdag idag. Imorgon är det fredag. Tiden går så fort när man har roligt.

Eller hur.

  



Kommentarer
m

Toppen nivå på detta inlägg! de bara sprudlar av energi. ;) Halvfullt till punkt och prickar. Haha Ja calle är den som är något att sätta i julgranen. Stort leende över mina läppar. Tack för infon! Och vet du, så hemsk är du inte, bara en gnutta.

2009-12-03 @ 19:59:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0