"Då blir det 198 kr"

Idag har jag sålt julbelysning. Ni anar inte hur många slingor jag har packat ner i påsar. Nu snackar vi många amigos. Det är faktiskt riktigt kul. Jag jobbar med grymma människor. Skrattar och har kul. Nu är det dock bara två dagar kvar på det här lilla spontana äventyret för sen väntar vinterns stora äventyr i Hemse.

Iiiihh. Snart snart.

Igår när snökaos nummer två eller tre bröt ut kunde jag inte hålla mig. Det var massor med nysnö och jag var bara tvungen att rota fram brädan några dagar förtidigt och åka ner för gatan. Det var myspys.


    

Antalet tomtar som Niklas pyntade mitt rum med var 57 stycken. Läckert.

    och några till...

Och massa massa snö...

   

 

 



Kommentarer
m

fan vilken härlig grej att komma på!

2009-12-22 @ 00:05:10
O

ååh bready snart kommer du!!

2009-12-22 @ 01:30:31
Gunnar

JOHANNA!

Jga ar hemma nu! Hur lange ar du hemma???

Manga Kramar Sara

2009-12-22 @ 08:52:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0