Mistrar...

På sista tiden har min telefon tagit emot en del underhållande och överraskande samtal och sms. För några dagar sen ringde Mr Printz. Alltid lika överraskande. Men också väldigt trevligt. Vi pratade strunt. Igår fick jag ett mycket mycket fint mms från min frukostflinga John. Jag blev glad. Idag plingade det till igen och Andreas skickade ett mms. Det är härligt när folk kommer ihåg att man finns. 

För övrigt när det gäller telefonsamtal så fick jag idag äntligen tag i Mr "Jag har inte lagat eran tv..." Han skulle kika förbi i veckan. Gud nåde honom om han inte dyker upp. Då ska jag se till att han får smisk. 

För övrigt kan jag bara inte sluta att förundras över Erik Hassle. Och Victor som lyckas få vara med och spela gura. Ni är grymmers.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0