Bitch goes back

För det första, vem är det som undrar vad gutteböj är? Man får inte kommentera utan att berätta vem man är? Hur kul blir det att svara på frågan då? Vi lämnar det öppet tillsvidare. Men fantasin sätter väl aldrig gränser. Vad tror du att en gutteböj är?

För det andra. Jag var tvungen att göra någonting idag så jag och Niklas gled in till haninge och hämtade lillproppan efter skolan. Vi spanade på haningetonåringar och förundrades över hur mycket tjejer det fanns att kika på. I haninge centrum.

För det tredje. Jag förstår inte. Jag förstår verkligen inte hysterin kring Erik i idol. Visst han kan sjunga högt. Måånga höööga toner. Men har någon hört killen sjunga utan att pressa rösten till tusen. Hur ska det låta om han nångång i framtiden ska sjunga vaggvisor för sina barn? Stackars barn säger jag. Då spelar det ingen roll hur höga toner man kan ta.

För det fjärde. Jag har chockat. Mina syskon och mig själv. Jag hör köpt något som inte är svart, grått eller vitt. Jag har köpt en mintgrön tröja. Japps. Ni läste rätt. Mint grön.

Gutteböj?

Sug på den karamellen ett tag.







Kommentarer
michaela

Hej vännen :) Jag kommer hem över jul. Vi måste ses! Tänker på dig! Skulle vara så kul att träffas :)



Kramar

2009-12-05 @ 00:13:31
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0