Att lysa med sin frånvaro

Igår läste jag om Anna Anka och varför tjejer inte är otrogna lika ofta som killar. Anna Anka och otrogna tjejer nämndes dock inte i samma artikel. Jag vill bara klargöra det. Tjejer är tydligen inte otrogna lika ofta eftersom man värnar mer om det man har. Om familjen. Typ. Intressant tanke. Om man inte har familj då? Värnar alla tjejer alltid mer om sin pojkvän/man än vad killen gör om sin flickvän/fru? Klurigt det där. Där kanske Anna Anka skulle kunna komma in i bilden. Hon har ju ofta svar på tal. 

Senare på kvällen såg jag en dokumentär. Geniet och pojkarna. Carleton Gajdusek. Berömd för att vara en framstående forskare/läkare. Ett riktigt geni. Men också för sin kärlek till pojkar. En intressant men sjuk dokumentär. Vad är det som driver vissa människor. Om man både lyckas få nobelpris och bli åtalad för att vara pedofil och förgripa sig på pojkar då måste man väl vara mer eller mindre galen. Åt alla håll och kanter. Nej det där förstår jag inte riktigt heller. Här skulle jag dock vara väldigt intresserad av Anna Ankas analys.

Dålig uppdatering beror såklart på att jag har viktiga saker för mig. Min spontanitet, eller brist på pengar, gjorde att jag kommer sälja julbelysning till utförsäljningspris i Tyresö centrum fram till jul. Det kan nog blir bra. Jag, Martin, en liten rytmus pöjk och Zia ska rocka loss och sälja julstjärnor som aldrig förr.

Upp med tuppen klockan sex imorn så nu får det bli sista klunken på fredagsvinet.

Vet ni vad. Karin är tillbaka i byn.

Ohh yäzzzz!



Kommentarer
O

åh är köttet där!!! tänk om vi kunde vara en hel hamburgare igen. haha det känns faktiskt skönt att du också jobbar imorgon, jag börjar mardrömslördag med frulle.. jippi! kom snart!!

2009-12-18 @ 23:12:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0