Tiden går

Tiden går fort när man har roligt. Ibland så fort att man knappt hinner med. För ett år sedan var jag och ola på fjällmässa i gävle. Fia hade färgat mitt hår nästan svart och jag och ola serverade på annas 50 års fest. Eftersom det var lönelördag blev vi dessutom goa och glada med resten av nynäshamn.

Idag, ett år senare är det i alla fall lika fint väder. Och det är ju trevligt. Ola är fortfarande underbara Ola. Jag har dock inte svart hår och vi kommer inte heller att mysa med resten av nynäs ikväll. En annan kväll kanske.

Jag ska till arlanda. Det ni. Vad gör man inte för bror.

Erik Hassle är bra. Jag har sagt det helatiden. Desirée kommer ihåg att jag ville smyganmäla honom till idol. Det behövdes inte. Han klarade sig ganska bra ändå. 

Jag älskar när jag har rätt.



Kommentarer
O

jag saknar dig. det är sämst här. men sista lördagen!

2009-08-29 @ 19:22:59
ems

Puss på dig error !

2009-08-30 @ 13:28:36
Gunnar

JOHANNA!!!!

Saknar dig!! ahhh, sa roligt att du skriver i din blogg igen :D

Hur ar det med dej? har du skype?

Jag aker ivag till syd afrika om en vecka, men hoppas kunna prata med dig innan dess :)

Saknar dig.

Massa massa Kramar!! gunnar

2009-08-30 @ 15:41:16
Desire

Du LÄTT att jag minns det... din obsession över Hassles begåvning har alltid varit total min kära fröken Ljung!!! :)



Har du sett min nya blogg?

http://musicandsessan.blogg.se/



Anv: friend

Lös: love



Puss och Smisk på dig!

2009-09-02 @ 11:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0