I love my penis

När jag besökte Mia i göteborg köpte jag exotiska tuggummin. Penis-tuggummin. I love my penis. Det är en gåva till en mycket kär person. Samma Mia skickade idag ett sms och berättade att hon skulle träna för första gången på tre månader. Heja dig! Jag hoppas att du inte har något emot att jag delar med mig av din duktighet.

På tal om något helt annat.

Jag tycker att alla förtjänar det bästa. Jag tycker att jag förtjänar det bästa. Varför är det då så otroligt svårt att inse att man inte får det bästa. Jag skulle vilja stänga av. Koppla bort och tänka på annat. Att det ska vara så svårt. Ibland kallar min syster mig för psykopat. "Nu är du sådär igen Johanna, som en psykopat"

Japp.

Nej imorgon är en ny dag och snart får man använda mössa på heltid. Tur att jag har två nya.
Mums.


Kommentarer
O

jag saknar dig!!

2009-09-01 @ 13:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0