Back in town

Oh ja! Efter en hel sommar är jag tillbaka. Det måste ha känts otroligt tomt utan mig. 

Efter att ha undvikit internet hela sommaren har jag tydligen missat massa smaskigt som hänt i denna lilla by. 

MUMS! 

Folk har blivit stora. Eller i alla fall större. Betyder det att jag ska känna mig som en tant vid 21 års ålder? Absolut inte. 

Norge är ett härligt land med ett nydeligt språk. Därför tänker jag snart bege mig tillbaka. Jag har insett att alla mina nära och kära har flytt denna håla för något större och mer exotiskt. För att utbilda sig och skaffa sig ett så kallat liv. Själv tänker jag fortsätta med mitt livsnjuteri och göra ännu en säsong i ett vinterlandskap. Ohh yääz. 

Min kära Ola är tyvärr kvar i norgeland ett tag till. Kom hem snart. Vi måste göra nynäs gator osäkra tillsammans i september innan vi försvinner härifrån igen! 

Hade! 

 

 



Kommentarer
ems

Woho! Har saknat dina vackra ord ! :) Så synd att vi missade varandra precis innan jag åkte :( Kul att se att du lever ! Pusspådig !

2009-08-26 @ 10:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0