Jazzigt värre

Jag dricker vin. Lyssnar på jazz. Och bara myser. Är inte livet bra härligt ibland. Man behöver sådana här stunder. För sig själv. Söndagar.


Min familj är väldigt spännande. På många sätt. Idag fick min far för sig att byta roller. Allt ska vara rättvist. Därför bestämde han sig för att plantera om blommorna medan jag och lillasyster fick tvätta bilen. Strålande resultat. Blommorna fick lite kärlek och bilen blev som ny. Tänka sig.

Vågar man säga att det är höst på riktigt nu? Barnen leker inte lika mycket på gatan längre. Det måste ju vara ett tecken.

Erica är stor nu. Som oss andra. Tack för igår kära vänner.


Igår var det inte bara en, utan två eller tre fräsiga personer som kommenterade att mitt  hår var lockigt. Har du verkligen så lockigt hår?

Japp. Jag är en pudel.

I lyxförpackning.
 


Kommentarer
back

en snygg en!

2008-09-14 @ 21:57:48
O

en black beauty va?va?va?

2008-09-14 @ 22:18:17
Desire

2008-09-14 @ 23:32:08
Desire

Johanna! Du har snyggast hår! :)

2008-09-14 @ 23:32:42
ems

Hej snygging! Blev ingen match för mig, fan är så dålig på att göra saker! Tänkte verkligen, men sen blev det molnigt och suget försvann :P Aja ni torskade inte iallfall! Puss på dig error, hörs!

2008-09-15 @ 13:29:45
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
O

nu är vi äntligen påväg bort, på riktigt!

2008-09-15 @ 17:12:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0