En bra tisdag

Jag dricker kaffe och äter smultronkex. Det regnar ute men jag känner mig solig på insidan. Fjantigt va?

Jag tillbringade några trevliga timmar med Desireé igår. Som vanligt gjorde vi stan osäker. Vi upptäckte okända gator. Gick förbi Blondinbellas favorithak, Fresco. Åt soppa och spanade på spännande människor på omtalade s-plan. Vi såg förvirrade människor med ruffsigt hår och mysbyxor men även bakåt, sne och välkammade frisyrer. Dessa frisyrer bar gärna slips och såg viktiga ut. Man ska se viktig ut. Upptagen. Dessutom gärna ha solglasögon fast att det är molnigt och solen lyser med sin frånvaro. Fyndigt va?

Jag fick även agera modell så att  Desireés boyfriend kunde bestämma sig huruvida han skulle köpa sig ett par "snilleglasögon" eller inte. Med mig som modell tror jag inte att han kunde låta bli. Så han slog till. Självklart.


  



Jag sitter och lyssnar på Jason Mraz. Butterfly, och inser att den låten bara blir bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den. Fantastisk. På alla sätt. John Mayer. Jag får inte nog.


När jag ändå sitter och filurar på youtube måste jag dela med mig av Erik Hassle. När man ser musikvideon känns det konstigt att ha gått i samma skola som honom i tre år. Men all credd till Erik. Han är grym.


Ola, det kommer bli kanoners. På riktigt.


Kommentarer
m

Låter bra på alla vis. ni är på väg uppåt. jason är mys.. ;)

2008-09-16 @ 16:56:07
m

jag måste säga att erik är bra på de han gör. grymt

2008-09-16 @ 16:58:08
O

jaa det kmr bli grymt!! ÄNTLIGEN! och ikväll är det äntligen bastu också

2008-09-16 @ 17:17:02
m

Gah inge örebro?

2008-09-16 @ 17:46:07
Desire

Det va lyxigtmysigt. :) Hihi.



Jag rodnar av Eriks video... men bra är han på att sjunga pojken iaf.



Och hur kan man säga nej till någonting du tar på dig?;)



Puss

2008-09-16 @ 21:19:39
back

utan dig backen hela ons, to, fre, lö sö??? hur ska det gå?

2008-09-16 @ 23:00:18
Desire

SJUKT HETA bilder mitt kära krull. Sjukt heta bilder. Jag förstår att ingen kan motstå oss nu... hehe, INGEN! ;)

2008-09-17 @ 00:17:11
en kille med stiiiiiil

de är du som klänger på han i videon STRINGSTRUMPA!

2008-09-23 @ 23:02:24
Anonym

Vem är du kille i stiiil som påstår att det är jag som klänger på honom i videon ;)

2008-09-23 @ 23:31:45
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0