Fredagskänslor

Jag är glad i magen. Nej kära vänner. Jag är inte ironisk. Jag är glad på riktigt. Det är ju trots allt fredag och man ska inte klaga på små problem som man inte kan lösa. Speciellt inte en fredag. Solen sken idag och jag kände att det var dags för en bra dag. Den här veckan har trots allt varit lite av en formsvacka-vecka. Jag och Ola har nog smittat varandra med vår bitterhet. Men idag är den som bortblåst. Idag är jag inte bitter, inte det minsta.

Kanske är det rödvinet som talar? Eller så har jag en känsla av att allt kommer lösa sig. Jag känner på mig att det här kommer bli helt fantastiskt kempegrejt. Ola, positivt. Jag lär mig just nu under mästaren. Min far. Vi klarar det här. Vi kommer snart härifrån. Vi ska uppleva spännande saker. Vi är ju trots allt stora. Och starka. Visserligen är du blond men nuförtiden är ju jag nästan svarthårig så vi ska nog klara oss. Jag tänker för oss båda. Magnifique.

Jag ska förflytta mig till Emelie. Min underbara Emlut som jag träffar alldeles för sällan.

En liten sak till. Eller en stor. Idag fyller världens bästate Erica år. Imorn blir det partaj. Och jag ska vara skötsam. På lagom nivå.


Kommentarer
back

Nej det ska du inte vara;)

2008-09-12 @ 22:39:19
Erica

vilken ära att få bli omnämnd i sveriges bästa blogg ;) ses imorgon ljungen! då blire åk av :P

2008-09-13 @ 00:33:05
O

TORSTEEEEN, vi ligger

2008-09-13 @ 00:57:45
m

GRYMT !! Ja känner kraften!

2008-09-13 @ 12:26:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0