Godis Fuerteventura Man

Idag var jag tvungen att köpa godis. Jag kunde inte låta bli. Efter träningen lyckades jag köpa massa godis och två stycken 200g maraboukakor.  Två för 20 kr. Vem kan motså det liksom? Inte jag. Är man sugen så är man.

Min bror befinner sig på Fuerteventura. Han ska surfa. Dom bor hos en svensk landslagssurfare. Jag är absolut inte avundsjuk. Jag surfar här hemma. I soffan. Framför tv:n. Med mitt godis. Det är nästan samma sak, bara den lilla detaljen att jag inte blir brun.

Dessutom har ett nytt nummer av tidningen MAN dykt upp här hemma. Mycket spännande. Jag undrar vem det är som smygköper den. Jag misstänker bror nummer två.








Imorgon gott folk ska jag träffa Gunnar. Det blir ett kärt möte.


Dessutom har jag, Janni och Ida fått den stora äran att dela ut vattenflaskor till pensionärer som går motionsrundan imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0