Det här med att blogga

Det är kul med människor som verkligen tycker om sig själva. Det är väldigt trevligt att läsa deras bloggar. Det är även väldigt spännande hur dessa människor verkligen tycker om sitt yttre. Hej titta på mig. Jag är söt som socker. Pluta lite mer med munnen bara. Sådär ja. Perfekt. Nu vill alla äta upp dig.

Det finns fler spännande människor. Jösses vad jag roar mig själv när jag smyger runt.

Det finns små människor också. Som nog egentligen skulle behöva tycka om sig själva lite mer. Patetiska människor som lever ett så tråkigt liv att dom måste leva på andra. Sånt är också ganska spännande.

Är inte bloggvärlden underbar? Hur man helt hemlig, utan att lämna efter sig mer än en unik sidvisning kan smyga sig in i andras liv utan att de har den minsta aning. Lite skrämmande också. Vill man verkligen veta allt man läser? Vill man verkligen att okända kan läsa precis varenda liten rad man skriver ner.

Lite läskigt kanske.

Men ganska spännande.


Kommentarer
m

håller med. mycket spännande!! go natt

2008-09-03 @ 00:24:28
emotion2die4

hehe.. vill man blotta sig så får man ta den smällen ;)

2008-09-03 @ 00:37:37
URL: http://emotion2die4.blogg.se/
O

mmmmikro..

2008-09-03 @ 13:28:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0