Stora och små frågetecken

Jag och Desireé hade en ganska spännande konversation igår. Det brukar vi i och för sig alltid ha men igår var den extra bra. Den började med att Desireé kallade mig för krukväxt? Kan en konversation börja bättre än så? Knappast.

Vi pratade om viktiga och oviktiga saker. Stora och små problem. Som vanligt.

Dock kom vi fram till en sak. Som vi säkert kommit fram till många gånger förut. Man brukar säga att tjejer är komplicerade och knepiga. Krångliga är ett ord som vissa väljer att använda. Men efter en inte alltför lång pratstund insåg vi att killar ta mig tusan inte är ett dugg enklare. Vem förstår sig på dom?

Vi kunde inte lösa gåtan.


Jag åker till gotland ikväll. Ett mycket viktigt uppdrag. Match mot P18. Så tänk lite på mig när jag befinner mig på båten ikväll. Och håll tummarna imorn. För nu är det dags för vinst.

Sakna mig inte för mycket.


Kommentarer
O

jag vill också till gotland!

2008-09-05 @ 21:30:29
O

jag vill också till gotland!

2008-09-05 @ 21:31:26
Desire

Johanna, du vet att krukväxt är en komplimang de är starkare än alla snittblommor! ;) Killar är allt bra knepiga... som konstaterat. Man får tänka smooorgoooosbooooooord. :) Ha det mys på gotland. Var rädd om dina läckra dyrbara fötter, ben och vader! Jag saknar dig. Vi måste ses snart när du kommer hem!



Puss

2008-09-05 @ 23:10:37
Desire

Johanna!

Du vet att krukväxt är en komplimang, de är mycket starkare än alla snittblommor! Killar är allt bra knepiga, som konstaterat. Man får tänka smooooorgooooosbord. ;) Hoppas du har det mys på Gotland. Ta väl hand om dina läckra dyrbara fötter, ben och vader. Vill ha dig tillbaka intakt. Saknar dig. Vi måste ses snart när du kommer hem!



Puss

2008-09-05 @ 23:13:19
majsan

åh du skulle ju kommit in och hälsat på mig i min lilla kiosk när du åkte till gotland!! jag jobbade ju då!!

2008-09-06 @ 08:38:23
O

kom hem så vi kan dricka chapel hill!

2008-09-06 @ 16:28:55
totten

later som ni har de mys dar hemma! saknar er massor :D puss o kram

2008-09-07 @ 05:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0