O som i ond. G som i god.

Jag försöker fortfarande förtränga mitt onda jag. Det går sakta men säkert. Jag jobbar på det. Jag är inte alltid ond även om vissa tror det. Skenet kan bedra. Vissa personer kanske man bara inte orkar bry sig om vad dom tycker. Vissa bryr man sig lite mer om. Så kan det vara.

Karin vi saknar dej! Massor.

Idag regnade det ute. Det börjar bli kallt. Idag skulle jag behövt min jacka. Men den är på andra äventyr.

Därför tänker jag försvinna härifrån innan det blir för kallt. Jag orkar inte med det här.

Jessica, tar du fortfarande emot mig med öppna armar?

Isåfall kommer jag.


Kommentarer
Jessica

Klart jag gor =) vilken tid ska jag hamta er pa flygplatsen? ;)

2008-09-09 @ 10:02:36
Camilla

Hej Johanna, nu ska jag göra dej glad;) antar att jag inte behjöver skriva så mycket mer, tror du förstår ändå...haha, mystiskt;) ses imorn!! puss på re

2008-09-10 @ 16:20:26
O

calvin obsession night + purjo= bad

2008-09-10 @ 17:37:40
totten

Saknar er ocksa! Vi var pa spannande nattliga aventyr i cairns med svenskt-tyskt-brasilianskt-chilenskt gang igar! Onskar att ni var har! puss o kram

2008-09-11 @ 07:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0