Lycka i alla dess former

Jag spricker snart. Jag är så fantastiskt glad.

Jag visste att allt skulle lösa sig. Att vi skulle komma bort från den här lilla byn. Ut på äventyr. Jag tänker inte lyssna på allt dumt prat som att vi skulle tröttna eller inte tjäna några pengar. Det här kommer bli så jäklarns bra. Jag känner det på mig. Det blir vad man gör det till och tusan vad vi ska göra det bra.

Jobb. Snö. Brädåkning. Partaj. Äventyr. Nya människor. Nya miljöer.

Kan det bli bättre?

Ola! Ikväll ska vi fira!




Kommentarer
m

GASH!!!!! NI är KANON! Fira! ja är otroligt gla för er mina pinglor!!

2008-09-26 @ 18:23:47
O

klart det kmr bli kanon! det är ju vi två, det enda som kommer saknas är vårt kött..

äntligen!! ikväll är det LEVA LEVA LEVA!!!

2008-09-26 @ 19:05:57
Gunnar

Graaaaaaaaaaaaaaaaatttis!!!! :D :D

2008-09-26 @ 20:55:12
back

det kmr bli tomt utan er!

2008-09-26 @ 22:41:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0