Läskigt

Jag vet. Vi är farliga. På alla sätt. Vi har små horn under allt hår och huggtänder väl dolda under våra oskyldiga läppar. 

 Våga inte prata med oss. Vi kanske säger något elakt. Våga inte ens försöka ta kontakt för då kanske vi aldrig mer vill se er.

Vi bits och äter småpojkar till frukost. Ibland större pojkar också. Jag förstår om ni är rädda. Jag skulle också vara det.

För vi är bra farliga jag och Ola.

Så fortsätt ni att gömma er.




Ni ser ju själva hur läskiga vi är. Hua.


Kommentarer
emotion2die4

hehe.. det är vetenskapligt bevisat och baserat på en massa forskning :P Nej, jag baserar detta på mitt tänkande, mina vänners syn på saken och andra killar jag träffat. Alla mina argument är hur bra som helst!! ;) hehe.. nämen som sagt, baserat på min erfarenhet och andra killar jag känner :) Ja, ge ut ditt nummer oftare så får du fler sms.. hehe :p Puss och Smisk? jaså du? Analyserat!! Kom hit Nu!!! ;P skratt

2008-09-03 @ 22:46:40
URL: http://emotion2die4.blogg.se/
O

JÄTTEfarliga,! stora okckså!

2008-09-04 @ 15:15:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0