Knäpp knäppare knäppast

När man går hela dagarna och funderar på vad man ska hitta på med sitt liv blir man ibland lite desperat. Helt plötsligt kan man tänka sig det mesta. Att jobba med barn på dagis eller fritids blir helt plötsligt väldigt intressant. Jag vaknade och insåg hur mycket jag tycker om barn. Jättemycket. När dom gnäller, är jobbiga, och skriker. Verkligen jättemycket.

Annars finns det ju andra intressanta jobb. Givande och säkert mycket äventyrliga. Varför inte jobba som kyrkoherde i Thailand? Lockande? Spana in det här isåfall.

Jag håller på att bli knäpp.


Kommentarer
Desire

Kära Johanna, du kommer hitta något snart!

När ska du och jag träffas och filura? Vi som har så mycket tid över;) Vi kan sitta med laptops på något fik och kolla jobb till dig och jag kan skriva text. PEREKT att fördriva ensamtiden tillsammans istället för ensamma!

Puss

2008-09-02 @ 16:07:48
O

du är inte knäpp, jag vet några som är det

2008-09-02 @ 23:37:27
Anonym

jag tror vi tänker på samma sak B2 ;)

2008-09-03 @ 00:05:21
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
ems

dom söker mer folk på exceed, så om du e sugen kan jag lägga in ett ord ;) helt seriöst alltså! puss error

2008-09-03 @ 09:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0