Kempeglaaad!

Jag och Ola är kempeglada!

Vi ska bort från den här lilla byn. Inte riktigt än. Men snart. Inget är skrivet i sten men vi hoppas hoppas och hoppas. Förut hoppades vi på en varm höst och vinter. Nu ser det ut som vi får packa ner extra underställ och mössa. Ola får inte glömma sin Globalkniv. Jag ska åka massvis med snowboard. Massor. Och ja Ida, jag ska ha häng på brallan och se sådär oförskämt cool ut. För det är precis vad jag är.

Ibland tycker jag att jag förtjänar att ge mig själv en klapp på axeln. Idag är en sån dag. Bra Johanna. Jag är bra.


Den här bilden är till dig Emelie. När vi var på gotland förra helgen kunde jag inte låta bli att föreviga den här texraden som satt uppklistrad på väggen. Ett litet minne och en påminelse om allt tokigt som hände förra året på cypern. Tyvärr hittade jag ingen med texten "keep the door close"




Pepp pepp pepp.



Kommentarer
Gunnar

Åhhh! Vad roligt och vad glad jag blir för eran skull :D Hoppas att allt löser sig. Men jag kommer dock bli ganska själv här hemma :(

2008-09-17 @ 09:27:04
ems

ska ni till fjällen era jävlar!? :D:D:D fan vad kuuuul.. blir avundsjuk så jag blir blå ! Puss! :D

2008-09-17 @ 10:48:35
back

HAha... jooo men det är så du är!! Du är den där coola typen som ser dryg ut på utsidan men egentligen är världens skönste BACK ever!! ;)

2008-09-17 @ 16:27:24
m

Haha.. bra back!

2008-09-17 @ 17:10:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0