Kärlek efter 03.00

Vilken dag. Vilken otroligt bra dag. Hela den här veckan har varit rena lyckoveckan. Jag känner mig som ett livs levande lyckopiller.

Jag och Ola har spenderat dagen i den stora staden Stockholm. Vi har hunnit med massor. Shopping på söder. Vin och pizza på Vapiano. Spontan bio. Patrick 1,5. Grymmers. Ännu mer vin på Friday's. Mitt i allt hann vi även få en skymt av min mumsbit. Danny. Dock med en mindre fin frilla. Ni vet att jag tycker om längre frillor. Som man kan ruffsa i. Myspys.

Dessutom har jag köpt världens fräckaste Calvins. Ni skulle bara veta. Visst är dom fräsiga Ola?
Ni skulle bara veta. Men dom visar jag inte för dom jag inte känner.


Andreas säger:

vad skulle världen vara utan Dig?


Ja det kan man undra?

Andreas säger:

iii---ngenting

Andreas säger:

vad vore livet utan katt?

vad vore livet utan hatt?


Och här trodde jag att min man sedan tre år tillbaka ville säga något snällt. Tur att vi har ett distansförhållande. Frankrike är ju en bit bort. Det kanske är dags att bryta förlovningen? Nej då. Han är go ändå. Och alltid världens snällaste.


Ola, tack för en suupertrevlig dag. Nästa gång blir det utgång för hela slanten.


Kommentarer
kortkalsong !!

asså alkis varning på er nu, johanna varje gång jag kommer in och läser så står det alltid "har druckit vin" :P.haha

2008-09-18 @ 12:57:18
O

calvin! höjdpunkten!

2008-09-18 @ 14:14:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0