Just nu kl 02.21 hatar jag tekniska prylar

Min mobil har dött. Helt död. Stendöd. Som en död fisk. Den fick lite vatten på sej och nu vill den inte funka. Alla nummer är borta. ALLA!!!! Eftersom jag är så otroligt dum och har lyckats spara alla nummer på mobilen. VEM GÖR DET?!?!?!?

Buhää.

Ni snälla människor som fortfarande känner att det vore trevligt att ha kontakt med mej kan ju vara så otroligt söta och skicka ett litet sms imorn efter cirkus kl tre. För då har jag förhoppningsvis lyckats köpa en ny mobil.

Ibland blir jag så trött på mej själv.

Hur lyckas jag?



Kommentarer
O

hahaha "det rann ur den när jag pratade" smaaaaart! ses snart!

2008-09-27 @ 13:18:50
m

men hjärtanes. de va ju korkat. ha

2008-09-27 @ 23:52:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0