Hur ska vi klara oss?

Efter år tillsammans. Många många år. Tackar Anders för sig och gör slut. Den stora frågan är nu, hur i hela fridens namn ska vi klara oss? Anders är ju vår extrapappa. Det kommer aldrig bli sig likt. Utan Anders, ingen riktig fotboll. Det är ungefär som om jag helt plötsligt skulle börja dricka kaffe utan mjölk. Ja exakt så. Fotboll utan Anders är som kaffe utan mjölk. Det funkar bara inte. Anders lämna oss inte. Snälla?

Jag har världens bästa spaningsplats från min lilla affär. Idag såg jag massor av spännande filurer som hoppade in och ut ur postbilarna. Bland annat en räka och ett lejon + någon okänd. 

Idag kom det in en spännande man i affären. Han var stor och såg lite farlig ut. Han började plocka på sig massa doftljus. När han skulle betala frågade jag om det skulle vara som en present. Nej för tusan. Han skulle minsann ha dom själv. Han passade också på att berätta att dom hade bytt rör på soliariet. Jag undrade om han tyckte att jag såg så blek ut. Nej då. Men han undrade om inte jag tyckte att han såg lite bränd ut? Jodå. Röd som en kräfta. En stor man med hästsvans och ring i örat som köpte doftljus och pratade om solarium. 

Det är inte varje dag.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0