Svea-mössa?

Numera är jag alltså en tvättäkta fjortis på heltid. Hur det känns? Hmm....Fantastiskt. Nu slipper jag smyga med allt och göra mina fjortisaktiviteter i hemlighet. Nu kan jag äntligen få vara fjortis offentligt. Med hela nynäs. Vilken befrielse.

Jag får springa runt här hemma och lyssna på En rosa helikopter på högsta volym i små rosa mysisar med snyggt tryck på rumpisen. Jag får använda hur mycket foundation och bus jag vill och kleta ner läpparna med lager av idomin. Jag kan platta håret och äntligen få ha fjortisruffs. En riktigt tuperad frilla med världens snelugg. Vilken lycka.

Jag har faktiskt lagt mössan på hyllan idag. Eller nej, nu ljuger jag. Jag har faktiskt lagt den på ett hemligt ställe på mitt rum så att ingen får för sig att sno den. Till exempel en viss bror som fått för sig att det är mössa på heltid som gäller. Men jag har den i tryggt förvar.  Moahaha.

Nu ska jag på fjortisäventyr.


PÖZziz!


Kommentarer
m

Asså, hallå, ja måste bara säga att det är så fett coolt att jag får åka med superfjortisen till hängplatsen på IP!

2008-09-25 @ 21:06:08
O

haha jaa eller hur du åker ju bara runt o raggar på saaben.. som utanför ng, heela tiden! sluta tuta ljungen!!

2008-09-25 @ 21:07:04
Fjortisen

Okeeej. Jag lovar att sluta tuuuuta. Men det är ju så roligt ;)

2008-09-25 @ 21:17:49
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
back

Fjortisbacken... grattis till att du äntligen har kommit ut!!

2008-09-25 @ 21:27:09
O

HEMSEDAL!!!

2008-09-26 @ 17:43:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0