Fint besök från Kina

Idag har vi en mycket speciell gäst här i det ljungska tornet. Vår kära vän Ulf är här på besök från Kina. Han är en mycket spännande man. Talar kinesiska flytande. Jag är imponerad. Vi fick finfina små överraskningar. Väldigt nödvändiga saker.

Idol har börjat. Alla som känner mig vet att jag är ett Idolfreak. På riktigt. Jag diggar cirkusen. Synd att Swartling & co är borta, men det funkar. Jag följer det inte slaviskt och jag tycker egentligen att förra året var en kass omgång men det hör hösten till. Alla vet också att jag inte kan låta bli att tycka om Idolpojkarna. Karin och Ola påminer mig mer än gärna. Min kära vän Desireé tog min besatthet till en helt ny nivå när hon på min födelsedag gav mig den här fantastiskt snygga bilden på mig och Danny som hon tagit sig friheten att göra helt själv. Så nu kan vi låtsas att jag och Danny är så här fantastiskt bra kompisar på riktigt. Pussegulligt.



Jag vet att ni är avundsjuka.


Kommentarer
m

så jävla bra! Johanna du gillar alla ola människor du. =)

2008-09-05 @ 09:03:47
ems

Haha tyckte bilden så riktigt äkta ut ;) Nice bejb. Idol e bäst! hahaha :)

2008-09-05 @ 09:20:39
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Desire

Haha. Johanna vad pratar du om:P Alla vet väl att jag tog den när vi va ute med honom på White Room! ;)

2008-09-05 @ 15:54:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0