En snäll fisk

Jag vill skriva ett inlägg som jag själv blir glad av. Jag vill skriva ett inlägg som roar andra. Jag är sjukt dålig på roliga historier så det går ju verkligen bort. Det har tyvärr inte hänt något roligt idag som jag kan dela med mig av. Förutom Hempas fys som gör att jag inte kommer komma upp ur sängen imorgon. Fast det gör ju inget, jag har ju ändå inget jobb att gå till. Haha. Kul. Nej. Det här blir nog inget kul inlägg.

I och för sig har jag försökt ta en bild på mig själv till mina jobbansökningar i fjällen hela dagen. Det var ganska kul. Eftersom på säkert femton bilder blev det en som såg okej ut. Som jag kunde tänka mig att skicka iväg. Annars såg jag mest ut som en död fisk. "Hej jag är en död fisk. Får jag jobba hos er? Inte? Men jag är jättebra på att lära små barn att åka skidor! Inte? Okej...Men fiskbarn då?"

En annan ganska kul sak är att många snälla personer verkar bry sig om mitt kalla hjärta. Vill ni veta en sak. Det är faktiskt inte så kallt som ni tror. Även om någon en gång sa att jag var hjärtlös och kall som sten. Men jag är glad att ni tänker på mig. Men jag har faktiskt ett litet hjärta som kan tycka om folk. Bra va? Och ganska kul.


Ola, ingen såg mitt fina märke idag. Det är ju också ganska kul.



Kommentarer
back

vadå verkar bry sig?! såklart man bryr sig, du är ju min idol! Jag lovar att bjuda med dig i min fina turkosa husvagn ngn gång;)

2008-09-01 @ 22:51:17
m

HAhahaHAHAhahaahHA

2008-09-01 @ 23:20:39
O

hahaha vampyreslayer! skojar inte!

2008-09-02 @ 10:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0