En natt i bubblets värld

Vilken natt. Vilket äventyr.

Igår var jag med om den roligaste natten på mycket mycket länge.

Desireé fyllde tjugo och det skulle firas.


Efter mingel hos födelsedagsbarnets syster med diverse spännande filurer förflyttade vi oss till Odenplan och Musslan. Det dracks bubbel och vi fick träffa många spännande vänner till Desireé. En alldeles levande medlem i en blazerklubb, en pojkvän med snilleglasögon, en mycket trevlig Erik som inte alls var hemlig om att han var på den "andra sidan" han påstod att norrmän var dom bästa. En Eva mendez-kopia, och en mycket söt Mia. Fräsiga Alex med kvällens alla kontakter och många fler. Och så självklart jag och Ola. 

Det visade sig att det skulle bli tjejernas kväll och killarna fick sköta sig själva. Förutom pojkvännen med snilleglasögon. Vi hamnade på Riche där vi fick ett eget bord och ännu mera bubbel. Jag lyckades utbyta spännande blickar med en svensk skådespelare från den seriösa filmen Eva & Adam. "Tobbe". Verkligen spännande. 

Efter Riche bar det iväg mot nya mål. Collage.  Hej hopp. Där lyckades vi hamna mitt i en bröllopsefterfest med ett gäng mycket spännande typer. Två fransmän, en fransyska och tre spännande svenskar. Varav en var en kopia av Mats sundin. Sjukt. Champagne, champagne och ännu mer champagne. Är det födelsedagspartaj så är det.


Kvällen slutade på ett svettigt dansgolv på Spy bar.


Idag mår jag som jag förtjänar, men jösses, det var det värt.


Kommentarer
Desire

Hihi. Det blev en mycket spännande kväll!

Puss

2008-09-28 @ 22:23:42
L

Stor stekarn!

2008-09-28 @ 23:29:52
back

Good for u.

2008-09-29 @ 17:04:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0