Vinna på lotto

Det går fort nu och jag kan inte riktigt förstå att vi snart åker. Det känns som om det bara är någonting vi pratar om. Som vanligt. Jag och Ola pratar ju ganska mycket. Men i måndags ringde Herr Printz till mig och frågade hur det gick med boende. Ja, det var ju just det. Det här med boende.

Hokus pokus. Boende!! Komsi komsi. Nej det funkar inte riktigt så. Men tänk vad trevligt om det skulle vara så. Just nu hittar jag och Ola bara stooora fjällstugor mitt på en fjälltopp med en månadshyra på ett högt femsiffrigt belopp. Aj aj aj. Men vi är positiva. Herr Printz också.

Mitt i denna boendehysteri har jag också fått för mig att jag ska köpa en bil. En bil och en dator. Helst en fräsig och läcker bil och helst en helt ny Macbook. Jag måste ha inbillat mig att jag har vunnit på lotto eller nått. Så är ju tyvärr icke fallet. Men igår jobbade jag tre timmar och den här månaden får jag yttepytte lite lön. Inte så att det räcker till en läcker bil och en ny macbook men kanske till ett par nya coola skidglajjer.

Om man skulle ta och göra lite nytta.

Jäääp.


Kommentarer
O

du ska ju jobba tre timmar på lördag ;)

2008-10-23 @ 10:58:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0