Vi lämnar er för ett kort ögonblick

Man skulle nästan kunna tro att Ola är med och skriver i den här bloggen, men så är det ju inte. Hon bara råkar nämnas i olika sammanhang eftersom vi sitter ihop. Nästan. Det är i alla fall vad omvärlden tror. Ta två betala för en. Ungefär så. 

Hur som haver.

Imorgon beger vi oss mot linköping. Vi ska ta en sjukt sexig buss. Sen kommer Olas syster att hämta oss i en ännu sexigare bil. Rolle. Vi ska nämligen på gaygala. "En gala för lesbiska par som inte vågar komma ut"
Nej, inte riktigt. Jag vet att folk säkert har börjat fundera över vilket förhållande vi egentligen har men ni kan andas ut. Jag gillar bara småpojkar och Ola gillar ingen. Hon är fruktansvärt känslokall. Kan inte visa några somhelst känslor.

Usch vad jag ljuger. Och inte har jag packat heller.

Slut på det roliga.

Linköping nästa. Ingen gaygala. Bara Olas syster och mycket annat spännande.

Camilla?? Tänker inte du sms:a till mig? Vill du inte åka med i suupersaaben längre? Det verkar som det är fler än Camilla som vill säga upp kontakten med mig? Oki doki.

Jag återkommer med en rapport om helgens bravader på söndag kväll. Tills dess.

Tjingeling!





Kommentarer
Jessica

Halla dar unge dam. Jag har last rykten att ni tanker forsvinna fran metropolen nynashamn. Nar sker detta? hinner jag komma hem och saga hej och hejda till er? Ni kommer fa sa kul! hoppas allt ar bra. Skot om dig och Ola

2008-10-03 @ 12:06:21
Gunnar

Nu börjar det bli tomt utan er.. När kommer ni hem?

2008-10-05 @ 22:20:54
m

Nu är ni i trakterna igen. känns skönt de ;D

2008-10-05 @ 23:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0