Vertikalt delt hus

Jag gjorde lite nytta idag. Vuxensaker. Sådant som måste göras. Det är ganska traumatiskt att inse att man måste kliva ur sandlådan ibland. Riktigt smärtsamt.

När Ola inte är online på msn saknar jag henne. Det blir så tråkigt då. Tomt. Men det är ju tur att någon jobbar och drar in lite pengar till vår gemensamma ekonomi.

Själv sitter jag och spanar på hus i de norska fjällen. Någon måste ju göra det också. Gräs på taket ska det tydligen vara och gärna träpanel. Våningsängar. Ola du får ligga överst. Det är dyrt att bo i en fjällstuga i de norska fjällen. Jag har hittat en stuga som förutom gräs på taket, träpanel och våningsängar har bastu och ett stooort badkar. Det låter ju faktiskt ganska trevligt.


Visst var det så att det fanns en vänlig själ därute som mer än gärna ville skänka mig någon utav dessa.



Visst är det underbart med kärlek vi första ögonkastet.


Kommentarer
Anonym

Du kan inte ha rosa skidisar ljung. du är juball som jag ju...

trodde jag iaf... ;P

2008-10-22 @ 22:39:39
Anonym

Och vem är det som är för ball för rosa skidisar? ;)

2008-10-22 @ 23:23:42
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
O

haha vi kmr ju få dubbelsäng!

2008-10-23 @ 10:58:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0