En tripp till Linköping

Vi överlevde studenternas stad Linköping. Nu är vi hemma på känd mark igen. 

VI fick bo hos Olas syster Emma med tillhörande pojkvän, Martin, och det var mycket trevligt. Som en hotellvistelse. Fast bättre. Vi vandrade längs linköpings gator och svepte in studentandan. Ola och jag kunde konstatera att det fanns många snygga människor i linköping. Emma och Martin tog med oss till Nationernas hus där vi åt god pizza och drack vin för 33 kr glaset. Det ni. Vi fick besöka linköpings fräsigaste nattklubb och betala 40 kr i inträde. Vi dansade till Kalle Baah och Bobban och allt kändes väldigt trevligt.


   
Ola och jag hade bästa platsen på den nästan tomma bussen.  

 
Vi vandrade i en höstig park i linköping. Ola fick nackspärr och gick väldigt underligt. Jag gick mest runt med min mössa och tog fula bilder.


När man är student ska man äta billigt. Det fick vi lära oss av Emma. Då är Ica Maxi ett mycket bra ställe att handla på. Så vi tog Rolle, och för en gångs skull behövde inte jag köra, och åkte till Maxi.


Den här bilden är till Karin. Nu har vi också sett Ayers Rock. Typ.



Eftersom Ola fyllde år. 19 stora år så firade vi med överbliven tårta på bussen hem.

Det ni.


Kommentarer
O

vi kanske borde flytta dit vinet kostar 33kr??

2008-10-06 @ 16:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0