Jag & Bror

Jag har tillbringat lite tid med min bror Niklas dom senaste dagarna. Vi har kommit fram till att det är väldigt skönt och harmoniskt när det bara är vi två hemma på dagarna. Vi kan sova hur länge vi vill. Äta vad vi vill till frukost utan att någon påpekar att prinsesstårta inte är någon nyttig frukost. Vi kan kolla på film hela förmiddan fast att det är strålande sol. Glida runt i mysisar och otvättat hår. Vi kan leva loppan helt enkelt. Men. Idag har vi varit ute på turné.

Vi har fixat och trixat. Med lite allt möjligt. I den stora staden nynäshamn. Och medan Niklas var duktig och tränade tog jag en liten tripp ut till lövhagen. Jösses det var skönt. Mysigt, tyst och höstigt. Jag gick och filurade över det mesta som är värt att tänka på. Och satt på en brygga. Igår sa Jocke att jag var en stadsmänniska placerad i fel miljö. Det funderade jag på, och kanske. Eller kanske inte? Jag vet inte. Jag kallade honom för bohem.

Igår hittade jag min kalender från 2006. Det var tider det. Hela framsidan är full med bilder från våran Zakke-resa. När ska vi åka tillbaka? 

 


Kommentarer
O

jag ser carter..

2008-10-11 @ 00:25:31
Anonym

Jag också. Mums!

2008-10-11 @ 00:31:59
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
Totten

Nasta sommar :D

2008-10-11 @ 08:19:45
Majsan

haha jag kan åka när som helst för tusan! :D

2008-10-13 @ 08:34:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0