Slut på det roliga

Okej kära vänner. Bekanta och andra. Det här måste få ett slut.

Jag fick hem min mobilräkning idag. 773 kr. Vilket jäkla rån. Och jag ska ha comviq. Min bror tyckte att jag skulle skaffa kontantkort. Han menade att det är min enda räddning. Eftersom jag skriver milslånga sms och alldeles för många. Ola, från och med nu kommer jag bara svara på en tredjedel av alla sms du skickar. Ida, janni och alla andra som inte har comviq, ni får kontakta mig via morse. Eller liknande.

I och för sig har ju inte jag så många att skicka sms till eftersom alla min nummer är borta. Så jag kanske överlever ändå.

Igår kväll när jag försökte få kontant med min lillasyster som låg och hostade som en tok i sitt rum tre meter från mitt rum, ringde jag in till henne. Eftersom jag inte orkade resa på mig. Onödiga kostnader. Slut på det. Jaa, jag vet Marie. Jag är hemskt lat. Inga dubbelstudsar.


Igår kom Jocke pocke hem. Han var saknad. Brun och väldigt skäggig. Han såg ut som Jesus.

Fast snyggare.


Kommentarer
back

okey det är luugnt jag ska sluta höra av mig!

2008-10-09 @ 21:09:34
Jäb

Det är därför du inte hör av dig längre? haha :P

Du pysen jag skulle vilja se din bror om han verkligen är lik jesus!?

2008-10-10 @ 15:54:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0