Kaffe/Choklad med bolle 15 kr

Lexingtons höstkläder har trillat in i affären och jag skulle vilja plocka på mej lite av varje. Synd bara att det skulle kosta en mindre förmögenhet. Kort och gott. Jag har absolut inte råd.


2008-10-01

"Roger Federer drar sig ur If Stockholm Open 2008

Roger Federer har dessvärre lämnat ett sent återbud till årets If Stockholm Open. I ett eget uttalande meddelar Federer att han tar ett avbrott under hösten efter att ha haft ett besvärligt år"

Tönt. Jag som hade bokat biljett och allt bara för att han skulle komma. Snyggt att lämna återbud en vecka innan. Nu får vi istället spana på mindra bra spelare. Men jag är inte bitter.


Förövrigt så har jag nu en ny fungerande telefon. Nu ska jag bara fylla den med nummer. ?.



Kommentarer
O

haha jadu mums

2008-10-01 @ 21:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0