Idol och andra betraktelser

Nu får det fasiken vara nog. Om jag kunde skulle jag sparka Lars i baken så han flög långt ur idol och andra liknande tävlingar. Han är pinsam. Han skämmer ut sig själv. Vad höll han på med ikväll? Uhäää.

Min vecka har gått fort. Jag har gjort saker. Besökt den stora staden tre gånger. Träffat tre härliga vänner. Desireé, Michaela och Cuba. Inhandlat viktiga saker till mitt och Olas äventyr. Varma tröjor. Strumpor. Ett otroligt sexigt underställ. Svart. Black beauty. Ohh I like it.


Tiden går fort. Väldigt fort. Ett år går fantastiskt fort.

Eller hur?


Kommentarer
m

Ja det går otroligt fort.. å ja Lars kan ju dra åt helvete.. hela idol kan sparkas till månen! Va fan ska de ha schlager när ingen vill sjunga schlager. varför ska Peter Jihde försöka vara rolig när han är en stor mes! jag blir sååååå trött. ja la ner idol och gick å hyrde en film. IDOL har hamnat bland den ruttna bananen. jag är besviken.. URK på de. GAH...

2008-10-31 @ 23:49:46
Desire

Haha, jag tycker Lars är skön... så jävla härligt med en ironisk snubbe men jag håller med nån som verkligen vill kanske borde få vara med istället... Men han har nog blivit trött på tv4-maffian... Kan vi ses snart?

Puss

2008-11-01 @ 14:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0