Ibland lyckas man

Jag har lyckats laga en helt okej middag som jag bjöd mina kära bröder på. Dom verkar mätta och belåtna. Jag antar att det är ett gott tecken.

Folk på stan tror att jag och Niklas är ett par när vi kommer gående. Jag tror att vi lyckades få i alla fall en person att undra lite extra idag på kvantum. Inte för att vi beter oss på något speciellt sätt, vi är ju trots all syskon.  Men jag tror att fröken J undrade vem tusan jag stod och hyrde film med. Ja ni. Det var bara Niklas.

Ett glas vin på det här och kvällen är räddad.


Kommentarer
Jäb

Oj! vem är fröken J? spännande...

hon var nog avis ;P haha

2008-10-24 @ 21:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0