Hänt extra

  • Febern är borta, men min hals gör fortfarande extremt ont.
  • Jag missar stockholm open på grund av jobbig sjukdom.
  • ...vilket i sin tur betyder att jag blir bitter.
  • Jag har genomgått en mindre operation och en viss doktor B har sytt mig på ryggen.
  • Det gör ont.
  • Hon hade en grön ögonskugga som matchade med hennes glasögon. Exakt samma färg.
  • Igår kollade jag på Gudfadern 1 och 2 och upptäckte att dom var fantastiskt bra.
  • Därför tänker jag kolla på trean idag.
  • Jag förstår inte hur Blondinbellas pojkvän Nils kan ha en blogg som nästan 103 000 personer läser. Där han bl a skriver om hajar. ?? Storstadspojken.
  • Isåfall kan man ju undra varför jag länkar till honom. Bra fråga.
  • Jag läste om idol-juryn på hänt extras förstasida. Kärlekstrassel. Drama draaaama.
  • Dessutom tycker jag att dagarna går alldeles för långsamt.
  • ...och så är jag helt förvirrad.


 

  
Häromdan såg jag och Ola denna spännande kaktus. Och jag var bara tvungen att ta en bild. 
 

På Designtorget i Linköping kunde man köpa stringhyllor. Men inga stringstrumpor.


Kommentarer
O

ingaaaaa

2008-10-08 @ 21:18:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0