Godisnappar

Haribos godisnappar med fruktsmak, dom syrliga med socker på,  är ju alldeles för goda för att man ska kunna låta bli dem. Mmmm mums. 

Jag sitter här och funderar på om jag ska ta mig ett glas vin. Men klockan är ju bara fyra och det får nog vänta en timme eller två. Jag antar att det är bäst. Men är det lördag så är det. 

Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Jag hoppas på mycket trevligheter. 

Ida & co, Marie och Janni. Jag har köpt extra mycket is. På med partydojjorna och kom hit. 



 


Kommentarer
Marie

nhää, johan är en mycket söt liten grabb och sjunga kan han. stundtals. HAHA!!



jag är kvar inne i stan inatt. blir inget vin för min del :( det får vi ta igen tycker jag!!!

2008-10-25 @ 20:03:03
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0