Det var bättre förr?

Idag kunde man köpa ljung för 19.95 kr på kvantum. Det ni. Vilket kap. Min humor är på topp idag som ni kanske märker. 

Igår påstod min pappa att det gjordes bättre musik förr. Jag är benägen att hålla med honom. Vi lyssnade bland annat på Supertramp och Van Morrison. Just nu sitter jag och lyssnar på Toto. Det är bra. Väldigt bra. Det känns väldigt Rytmusaktigt. Väldigt John De lira och Fenke. Det gjordes nog bättre musik förr. Eller musiken var i alla fall musik. Med instrument. Inte sönderproducerade låtar av Timbaland. Även om jag älskar sånna låtar när jag är ute. Plus att alla som vill gnälla kommer säga att jag inte vet vad jag snackar om. Okej.

Summan av kardemumman. Idag ville pappa gå på en Håkan konsert. 

Tänka sig.  



Kommentarer
emelie

Jadu, toto är aldrig fel! ;)

2008-10-19 @ 21:37:37
m

Så rätt! musiken fanns förr som bäst!! Ja ska på Håkan ja. Kan lyssna lite åt far din.

2008-10-19 @ 22:56:25
pastill

hittade ett bättre pris på Bellis. 19.00 kr. slå den du norrman!

2008-10-21 @ 16:40:12
Bror J

90 % av musiken idag är ruttna covers. Håkan är bra.

2008-10-21 @ 22:38:30
Anonym

Vaaa! hittade du för 19.00kr på Bellis! Det är ju nästan lite för billigt ;)

2008-10-22 @ 13:55:57
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0