Äventyr på IKEA

Ikea är ett otroligt rörigt ställe. Folk överallt. Saker överallt. Trappor överallt. Våningar överallt. Jag och mamma var tvungna att fika två gånger för att överleva.

Mycket smått och gott hittades men soffan som skulle inhandlas gick inte att få i den formen vi ville ha den. Däremot hittade jag herr "Är det sista gången vi ses?" J.P, mitt i vimlet. Dagen till ära bar han lördagsfin brun utan sol, välkammad frilla och tillhörande, vad jag förmodar, flickvän. Se där. Men säga hej det kunde han inte. Jag skrämmer visst allt och alla. Joo jag bits.

Lördag. Mums.

Vin i massor i trevligt sällskap.

Kan det bli bättre?

Knappt.


Kommentarer
O

nej kan omöjligt bli bättre, nu väntar jag på dig, halvan!

2008-10-18 @ 20:31:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0