Aftonbladet.se

På aftonbladet.se kan man läsa om mycket spännande och viktiga saker. Ibland undrar jag vad det är för hemsida. Idag kan man läsa om att kaffe kan göra brösten mindre. Aftonbladet vänder sig till kvinnorna och frågar om vi kan tänka oss att dra ner på vår kaffekonsumtion för att behålla brösten? Jösses. Varför har ingen sagt något tidigare. Det här är viktiga nyheter. Jag måste genast sluta dricka kaffe.

Om man inte vill läsa om kaffe och bröst kan man läsa om hur Blondinbella lurar stackars hjälplösa elever eller när socialen ringer hem till hennes mamma eftersom hon dricker fantastiska mängder med alkohol.

Som om inte detta vore nog. Vill man få sig lite högklassig underhållning i musikväg kan man lyssna på Idol-juryns Andreas Carlssons singel  "The real thing"

Själv sitter jag och lyssnar på gamla godingar.

Tillåt mig att skratta.


Kommentarer
m

Fy fan va klockrent!! Haha. de finns en förklaring till allt alltså. Funkar dock inte på mig. Attans.. stackars blondinbella, sociale efter sig.. taha.

tjo påre!

2008-10-17 @ 16:18:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0