Galet pepp och ett frågetecken mindre

Nedräkning. 17 dagar.

Min och Olas blivande chef har ett väldigt spännande namn. Därför kallar vi honom för Prinsen. Vi har redan nu märkt att Prinsen har en dålig ovana. Han är otroligt dålig på att svara på mail och informera. Vilket i sin tur gör att jag och Ola vandrar omkring som mer eller mindre levande frågetecken. Mer än vanligt alltså.

Idag sms:ade jag den kära Prinsen i hopp om att han kanske kunde svara på några förvirrade frågor. Hör och häpna. Han svarade. Det visade sig att jag och Ola inte kommer ha en aning om hur lägenheten ser ut när vi kommer dit men att den finns tillgänglig redan nu så vi kan åka imorgon om vi skulle vilja det. Ni kan andas ut kära vänner. Vi ska inte lämna er riktigt än. Bilfrågan är inte riktigt löst än och vi måste en sväng till ikea och fixa lite nödvändiga prylar. Men sen. Sen sticker vi. Om cirkus 17 dagar.

Min positiva bror tror att vi kommer komma hem efter en vecka. Han kan ju ta sig i sin lilla rumpa. Bara för att han skulle ge upp efter tre dagar.  



Kommentarer
O

jaa! vinglas! ett måste för oss! SNART DU!

2008-11-07 @ 15:55:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0