"Hey tjejer, vill ni åka med?!"

Jag är precis hemkommen från en mycket trevlig kväll i tre härliga brudars sällskap. Efter att jag agerat hemmafru och lagat mat åt syskon och tillhörande vänner smet jag iväg till Nynäsgården där Ola och två härliga prickar väntade. Vi drack alkoholhaltiga drycker och pratade strunt. Jösses. Nynäs är verkligen en liten håla. Fast att man inte känner varandra så bra har alla någon relation till någon. Malin "Bengan" B var go och glad och Hanna var nog ännu gladare. Om än något desperat.

Vi vandrade hemåt i natten. Jag och Ola som två stora michelinegubbar i våra dunjackor och vita mössor. Jag tyckte att det kunde vara en rolig idé att kila förbi utanför telen och bara kolla läget. Ingen skulle ju känna igen oss i alla fall. I våra stoooora jackor. På långt avstånd hörde jag Jackson five. I want you back. Min låt. Sen fick vi även erbjudandet att åka med i en abonnerad buss. Vi tackade dock nej. Tack men nej tack. Så vi vandrade hemåt. Arm i arm och såg många spännande saker.

Tack för en mycket trevlig kväll. Nästa gång blir i maj när vi kommer hem.

Mums.



haha, på tal om michelinegubbar. Visst är dom fina bror 1 och 2


Kommentarer
O

"men maaaaaliiiiin, hitta någon åt mig!!!"

2008-11-16 @ 12:47:38
Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har!

Spana gärna in min blogg (www.accessoar.blogg.se)!

Förresten - om du vill få gratis presentkort klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 .

Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-18 @ 19:12:06
URL: http://accessoar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0